Ny bog på vej
PIGEN BAG SMILET er anden roman i en knivskarp opvæksttrilogi om Line - opfølgeren til PIGEN MED SHERIFSTJERNEN der udkom i 2021.
Forlaget Fru Nysgerrig Aps
Spættevej 12, 3400 Hillerød
CVR: 28 37 15 35
info@frunysgerrig.dk
Forlaget Fru Nysgerrig modtager betaling med MobilePay og betalingskort
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. 25% moms.
Forlaget Fru Nysgerrig håndterer ikke betalingsoplysningerne selv ved kortbetaling, men udveksler dem med vores kortindløsere Quickpay. Dine kortoplysninger bliver krypteret med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under betalings-forløbet.
Leveringstiden er normalt 2-8 hverdage. Du modtager en e-mail, når din ordre afsendes fra os.
Forlaget Fru Nysgerrig sørger for levering med DAO eller GLS efter dit valg.
Forlaget Fru Nysgerrig kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos transport-leverandøren. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Forlaget naturligvis en ny leverance uden beregning.
Dit køb er omfattet af købeloven. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen – afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor “rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og gerne indenfor en måned efter fejlen er opdaget.
Reklamationsret er gældende i 2 år fra købsdato.
Sådan returnerer du en mangelfuld vare
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@frunysgerrig.dk. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
I mailen bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.
Skal varen sendes retur, bedes du benytte forlagets adresse, efter du har kontaktet os på mail.
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Forlaget har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.
Du kan uden begrundelse fortryde dit køb inden for 14 dage. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget dine varer. Inden for disse 14 dage skal du kontakte os, hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Derefter har du yderligere 14 dage til at sende bogen retur til os.
Signerede bøger kan ikke returneres.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.
Med din godkendelse af vores handelsbetingelser fraskriver du dig din fortrydelsesret.
Sådan gør du brug af din fortrydelsesret
Du skal først gøre os opmærksom på, at du ønsker at bruge din fortrydelsesret. Det kan du gøre pr. mail på info@frunysgerrig.dk
Vær opmærksom på
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan bladre i bogen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis bogen er slidt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Ved returnering sendes varen tilbage i originalemballagen og pakkes forsvarligt ind.
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@frunysgerrig.dk
(handelsbetingelserne er senest opdateret d. 19. august 2021)